Outstanding Car , Outstanding Personality
روزنامه جام جم مورخ ۲۴ فروردین ۱۳۸۹ را باز می کنم تا نگاهی گذرا به مطالبش داشته باشم. به صفحه ۱۳ می رسم که نیم صفحه پایینش به تبلیغ خودروی پژو پارس محصول شرکت ایران خودرو اختصاص داره. متن ذیل در قسمت فوقانی تصویر خودروی مذکور خودنمایی می کنه:
" شرکت پژو فرانسه با همکاری مرکز تحقیقات ایران خودرو، محصول پژو پارس را که در ایران به پرشیا معروف است، مطابق با سلیقه و خواست خانواده های ایرانی برای در اختیار داشتن یک خودروی موقر و لوکس طراحی نمود. اعتبار و محبوبیت این خودرو موجب شد که بسیاری از جوانان نیز در آرزوی آن باشند تا جزء افراد متمایز جامعه به شمار آیند. "
این نگاهیه که یکی از بزرگترین و معتبرترین کمپانیهای این مملکت داره به جامعه تزریق می کنه تا خودروهای مونتاژی خودش رو به قیمتهایی چند برابر ارزش واقعیشون تو یه بازار انحصاری به خلق الله بندازه و اونها رو متمایز کنه! با تمرکز روی جمله اول متن هم میشه به عمق افتخارات شرکت مزبور واقف شد که نیاز به توضیحات اضافی نداره.
هر چقدر سعی می کنم خودم رو متقاعد کنم که خوب به هر صورت در مسیری قرار داریم که با گسترش آگاهیها نقاط روشنی رو می تونیم برای آینده این کشور و خودمون متصور باشیم، باز هم گاهی اتفاقات به ظاهر ساده ای از این دست آوار میشه روی سرم.